diumenge, 19 de juny del 2011

Caminada a La Salut

Aquest matí, un grup de socis del Sabadell i de les penyes Trempera Arlequinada i Los Califas, em anat caminant a La Salut per rubricar una temporada espectacular. Molts de nosaltres anavem a complir una promesa i altres pel plaer de fer-ho.
A les 09:00h. del matí em quedat tots els de la Penya Arlequinada Los Califas a la seu de la penya, i em sortit cap al Bar Gran Vía Cervecería, seu de La Trempera, caminant. Em arribat allà i ens estavan esperant un altre grup de socis del Sabadell, i des d'allà em sortit a les 10:10h. cap a la Salut, on arribavem a les 10:55h. Allà em esmorçat tots junts, em passat una estona de xerrada i em tornat pel mateix camí tots junts.
No erem gaires, sis de Los Califas i set de La Trempera, tretze en total, però ha estat bastant bé, i em pogut complir la promesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada